13.6.10

Beautiful Blogger Award!

Ik, met mijn enorm slechte korte termijn geheugen, was helemaal vergeten dit te posten.. Bedankt Sharon van Firsty-Lasty voor het nomineren!


Beautiful Blogger Award
1. Thank the person who nominated you for the award.
2. Copy the award & place it on your blog.
3. Link to the person who nominated you for this award.
4. Tell us 7 interesting things about yourself.
5. Nominate 7 bloggers.
7. Post links to the 7 blogs you nominate.


7 interessante dingen over mij.
1.
Zoals ik al zei, ik heb een niet al te best korte termijn geheugen, haha! Ik vergeet bijvoorbeeld heel snel wat ik wil zeggen.
2. Ik ben heel goed in het uitstellen van dingen die ik moet doen, en die tijd dan vullen met het doen van allemaal nutteloze dingen.
3.
Ik keek vroeger heel veel horrorfilms, en nu ben ik elke avond nog bang dat the Grudge onder mijn bed zit.
4. Ik kan op elk moment van de dag drop eten. De meeste mensen hebben dat met chocola, maar ik heb dat dus met drop.
5. Ik ben chronisch te laat voor alles. Maar dat hangt misschien samen met mijn slechte korte termijn geheugen.
6. Ik heb een te erg flauwe humor, het is 73,4% van de tijd niet grappig.
7. Als ik ga studeren weet ik nu al bijna zeker dat ik mijn eerste jaar niet haal, omdat ik dan teveel bezig ben met de vereniging waar ik me bij heb aangesloten.

De 7 bloggers die ik nomineer (ook al zijn ze vast al tig keer genomineerd):

- Sophia - It was 1993
- Nanne - Fashiable
- Willemijn - Whatamiwearingthisday
- Marjolein - La mode retro
- Merel - And all tomorrows parties

- Ellen & Karin - Wreck this blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten