18.1.10

Chains 'n watches

Er zijn twee dingen die al een lange tijd hoog op mijn wishlist staan. Jammer genoeg heb ik beide items nog niet gevonden (of teminste, nog geen versies gevonden die ik mooi vond).
Deze twee items zijn: Chainbag en Horlogeketting.

Toen ik een tijdje geleden met mijn moeder en zus door wat vintagewinkeltjes in Amsterdam aan het struinen was, belandde we op een gegeven moment in een soort kostuum winkel waar je onder andere allemaal schitterende baljurken kon kopen. En toen, ergens achterin de winkel, lag er een kast vol met van die schitterende, simpele chainbags! Ze waren echt prachtig. Helaas wilde mijn zus weer verder dus kreeg ik niet de kans om er eentje te kopen.

Verder wil ik ook al heel lang een horloge ketting. Een horloge aan een lange ketting dus. Ik heb al op marktplaats en Ebay gekeken maar ik heb nog niks gevonden wat ik echt leuk vind.

Dus, als jullie tips hebben over sites of winkels waar ik een van deze twee items kan vinden, laat het me dan alsjeblieft weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten