18.1.10

It's movie time

Ik ben een echte filmfreak. Er is dan ook niks beters dan een middagje slechte B-films kijken met vriendinnen. Maar laatst had ik toch een vreselijke/hilarische film gezien! Ik weet niet of jullie hem kennen, maar de naam van deze top-film is Surferdude.

In feite gaat deze film over Steve Addington, een beroemde surfer die blut is. Zijn sponsors zijn ermee gekapt en hebben heb achtergelaten bij ex-surfer-nu-producer Eddie Zarno, die Steve in zijn versie van 'The real world' wilt hebben.
Steve en zijn hippie-manager vinden dit niet zo'n puik idee, maar Zarno laat het er niet bij zitten.
Hij blokkeert Steve z'n creditcards en zet hem zijn huis uit. Niet dat dat steve veel uitmaakt, zolang hij maar gewoon kan blijven surfen.
Maar dan breekt er opeens een golf-loze periode aan en Steve legt een eed af om te vasten (geen vrouwen en geen wiet) tot dat er weer golven zijn. Maar dat kon nog wel eens lang duren.

Dit is ongeveer wat ik heb meegekregen van de film, maar ik vind het een echte aanrader als je eens een middagje niks wilt met wat vriendinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten